İçeriğe geç

Kanalizasyon Şikayeti Nereye Yapılır

Kanalizasyon nereye şikâyet edilir?

Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.

Alo 181 hangi şikayetlere bakar?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

Kanalizasyon işlerine kim bakar?

Bağlı idare; Belediyelere bağlı, ayrı bütçeleri ve kamu tüzel kişiliği olan, belediyelere bağlı su ve kanalizasyon, otobüs, ulaştırma ve benzeri hizmetleri veren idarelerdir. Ülkemizde belediye idaresi sadece büyükşehir belediyelerinde bulunmaktadır.

Lağım kokusu nereye şikâyet edilir?

ALO 181’DEKİ AMAÇ VATANDAŞ MEMNUNİYETİDİR

Kanalizasyon için kim aranır?

İSKİ ALO 185 Çağrı Merkezi ile; ALO 153 İBB Beyaz Masa hattından da Alo 185 hizmetine ulaşabilirsiniz.

Kanalizasyon kimin sorumluluğunda?

Büyükşehir belediyelerinin su ve atık su idareleri korumadan sorumludur.

153 hangi şikayetlere bakar?

ALO 153, Türkiye’de kurulan yerel yönetim hizmetlerine ulaşabileceğiniz telefon numarasıdır. 153’ü aradığınızda, talep edilen ücretsiz kamu yerel hizmetleri, o ilin sınırları içindeki ilgili belediye idaresi personeli tarafından sağlanacaktır.

Alo 181 numarası hangi konularda hizmet verir?

Hafta içi her gün 08:00 ile akşam 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayarak; görevli personel yardımıyla Tapu Müdürlüğü’nde işiniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro konularında bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.

Zabıtaya hangi konularda şikayet edilir?

Kaçak yapılaşma, seyyar satıcı şikâyetleri, kaçak istihdam, ruhsatsız işyerleri, sağlık, fırın, kaçak et, trafik, temizlik, başıboş hayvanlar, bozuk yol, hafriyat dökümü, ruhsatsız kazılar, çevre kanunlarına aykırılık, gürültü kirliliği, ilan, reklam ve benzeri konularda izinsiz yapılan şikâyetler…

Kanalizasyon için nereye başvurulur?

Nereye başvuru yapmalıyız? Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü’ne başvuruda bulunmanız gerekmektedir.

Kanalizasyon gideri kime aittir?

Bazıları eşyalarını saklamak için ev kiralayabilirler ama sorun evin içinde değil de binanın kanallarında veya kanalizasyon borularındaysa sorumluluk ev sahibine aittir.

Kanalizasyon arızası nereye bildirilir?

– Su ve kanalizasyon kesintileriyle ilgili herhangi bir sorunuz veya sorununuz varsa “ALO 153″ü arayabilirsiniz. Güncel su kesintilerini web sitemizden takip edebilirsiniz. Alo 153 ile internet üzerinden iletişime geçebilir, kesintiyi bildirebilir ve ek bilgi talep edebilirsiniz.

Giderden koku geliyorsa ne yapılmalı?

Sıcak suyu gidere dökün, birkaç dakika bekleyin ve ardından karbonat ekleyin. Ardından sirkeyi dökün ve köpürene kadar bekleyin. Bir saat bekledikten sonra karışımı tekrar sıcak su dökerek yıkayın. Bu işlem giderlerdeki atıkları temizleyecek ve gider kokusunu ortadan kaldıracaktır.

181’e ne şikayet edilir?

Çevre kirliliğine ilişkin her türlü şikâyet ve sorularınızı; Bakanlığımız Çevre Bildirim Birimine 0532 0101 181 numaralı telefondan 📍konumunuzu belirterek 🤳🏼fotoğraf veya video göndererek ulaşabilirsiniz.

Çöp ev kime şikayet edilir?

Şöyle ki; Belediyenizin kaymakamlığına yapacağınız başvuru sonucunda, başvurunuz yerinde incelendiğinde belediyeye gerekli tedbirlerin alınması için izin ve talimat verilecek ve belediye şikâyet ve talep edilen evden çöplerin en kısa sürede çıkarılması için çaba gösterecektir.

Kanalizasyon arızası nereye bildirilir?

– Su ve kanalizasyon kesintileriyle ilgili herhangi bir sorunuz veya sorununuz varsa “ALO 153″ü arayabilirsiniz. Güncel su kesintilerini web sitemizden takip edebilirsiniz. Alo 153 ile internet üzerinden iletişime geçebilir, kesintiyi bildirebilir ve ek bilgi talep edebilirsiniz.

Kanalizasyonla kim ilgilenir?

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin su ve kanalizasyon hizmetlerini yürütmek ve bu amaçla gerekli tüm tesisleri kurmak, mevcut olanları devralmak ve tek çatı altında işletmek amacıyla kurulmuştur.

Kanalizasyon bağlantısı için nereye başvurulur?

Kanalizasyon sistemine bağlanma izni binanın bulunduğu İSKİ şubesine verilir. Binanın bağlı olduğu kanalizasyon idaresine kimlik fotokopisi ve tapu fotokopisi ile başvuruda bulunulması gerekir. Belirtilen binadaki dosya açılacaktır.

Kanalizasyon tıkanıklığı için neresi aranır?

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi’ni (İSKİ) (185) arayın Ablukanın ilk aşamasında, İstanbul genelinde ücretsiz ve hizmet veren Su İdaresi’ni aramanızda fayda var.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Ofise Gelen Escort